Tisti ki me pozna, ve, da skoz neki nergam oz. godrnjam al bilo kej v tem smislu. Eni pravijo da imam tud smisel za pisanje. Ja prav, super hvala. Ok verjamem, konckoncev pisem ze en lep cas za lokalni casnik. Ma tisto je bolj profesionalno al kako bi rekla… pac… hobi, ki me veseli in mi prinasa tud neki malega soudov. Ma sem mela prav sreco, d sm bla ob pravem cajtu na pravem mestu in d imam prjatlco k pozna urednico, da me je predlagala za pisat najprej obcinske seje. Sm zgrabla priloznost in sem tam zdej ze cca 6 let. Ma ne pisem vec sej 🙂

Ma dobro, sem zdej malo zablodla. Kukrkoli… mam profil na facebooku in vcasih slisim od kakega prjatla al prjatlce, da se je skor valju od smeha k je prebral moj status. Ja ben dobro… js sem pac napisala kr sem mislila povedat. Po svoje. Super ce je zadeva ostala opazena. Tud pri raznih komentarjih na facebooku (Matic mi pravi, da smi res da se bockat s kakimi ljudmi – ja se mi da!) vcasih pravjo d se nasmejejo. Posebej ko kakega res vnetega komentatorja, ki se ni slisal za spletni bonton in se zacne kregat z mano, pripeljem do tega, da se sam sebe ugrizne v rep (LOL). V glavnem, prav Matic, pa se ene par drugih ljudi mi ze en cajt pravi, nej se lotim pisat. K ocitno imam dost reci za povedat. Ja to je res. Pa veste, js nism taka d bo vse spljuvala, kakor eni k se imajo res za “uiber kul” pa sploh nevem kaj, ce vse spljuvajo. Ce je rec meni dobra, je dobra. Pika. Ne bom pljuvala sam zato d bi bla “fensi pa kul pa neki high” oz. kukr Mlakarjev Iztok poje v Full Cool pesmi. Pac js mam svoje mnenje in ce mi je neki smesno al butasto, je pac butasto. Ampak ne zato ker je vsem, ampak zato k je butasto meni. In pljuvanje neki v tri dni samo d se pljuva je butasto.

Moram opozorit na to, da tle notr ne bom pisala pravilno slovensko, ceprav se imam za grammar nacija. Ma tist grammar naci je bolj v smislu, d mi gre na jetra neuporaba rodilnika ter nek nov cudaski trend v smislu “je zgubu vsO veselje”do zivljenja, ko je prebiral moje pisarije. In to v JAVNEM izrazanju, v besedilih na TV, v casopisih itd. Prav tisti ki bi morali pazit na slovenscino, se na to pozvizgajo. NE. Rodilnik je rodilnik. Treba ga uporabljat, k res ne morm bit ku kak jež, ko bom sama sebe brala kdr pisem. K res dobim vodene koze ko vidim da so vsi pozabli na ta frdaman rodilnik (moja gimnazijska profesorca slovenscine bi sigurno vrgla redovalnico skoz okno, ce bi vidla kej delajo iz rodilnika). Pa tud na tist VSO bom pazla obljubm. Ne bom pa pazla na besede in crke. Uporabljala bom domace besede, ki izvirajo s Primorske, kukr izviram jst, poleg tega pa ker ze neki cajta dost prezivim v Ljubljani, sem se nehote navzela tud neki njihovih for (ma na uno afnasto sloglescino sm se zmeri alergicna, ceprav tud jst uporabljam dolocene besede npr. frend, drink, ipd. Ma peró smi zdi da je tisto bolj sprejemljivo, kukr da totalno pades ven ko si pelju “dogija na wok”… ma mamma mia. Wok je kozica za kuhat, k izvira iz Kitajske, ne pa sprehod!). Mislim, da tako pride najbolje do izraza tisto kar zelim povedat. Vmes bo mogoce kaka stajerska beseda, pa prekmurska, pa nevem kaka… v glavnem… poznam ljudi iz cele Slovenije, neki cajta sem prebivala tud na Stajerskem tako da… ja. Pr meni je vse mogoce. Sumnikov ne uporabljam ze iz cajta IRCa. V bistvu me je en frend tkrt pripravu do tega, k je mel neko cudno skripto k ni podpirala sumnikov in sm mogla pisat brez njih, d sva se sploh lhko stekala. Od takrat pac ta hiba. Zdej v cajtu pametnih telefonov (opazam d so bolj pametni ku vecina slovenske politike), pa ta hiba se posebej pride do izraza. No, ce nadaljujem, vmes bo tud kaka socna kletvica, ceprav se jih skusam bolj al manj izogibat. Kot vzgojena gospodicna ki mora bit v ponos mami an tatu pa blablablabla. Ma vcasih… ja no sej veste. 🙂

That’s all for now folks!

 

 

